sobota 14. května 2016

Květnové

... ovšem … ano, mám na mysli ty květnové. Zase mi to už nějakou dobu brouzdá hlavou. Hosta, hosta zajistit … taky někoho na muziku, no, uvidíme.

Počkám teda za pět čtvrt před gymplem, mě poznáš, dva metry, klobouk. - a pokládám, pardon … vypínám mobil. Ten den tam „za pět čtvrt“ jsem, ještě chvilka čekání a už se ke mne blíží jedna ze studentek. Seznamujeme se a je tu otázka: Kam?

Tak v POKECu?
Jé, v POKECu!...jo, tam jo, tam už jsem vystupovala!
Tak jó... já taky, tak jedem!

Tak jsem tu studentku gymnázia, tedy přesněji řečeno „Randovky“ odvezl do POKECu. Je teplo, poprvé tu budu sedět venku na terase. Čokoláda a capučino a už se domlouváme. Vysvětluju záměr, obvyklou režii večera a tak. Drobná upřesnění, výměna „mailů“ a vlastně to máme „v kupě“. Tedy tu ústní, slovní část večera.

A ještě hudba? ...třeba někoho máš, jsem si říkal.
No, měla bych, kamarádku, nebo … víte co, tady jsem ten večer měla s Ondrou, moc dobře se mi s ním dělá, to je radost!...
Vláškem?
Vláškem!
Tak já mu hned zavolám, jo?!

Všechno jsme to dojednali, Ondra že dá do večera vědět, a podle toho se zařídíme dál.

Tak se těším, nashle!
Já také, tak nashle!

Ondra vědět dal a „to“ … tedy tu nabídku, vzal, takže vás už teď můžu pozvat na květnové HOVORy, ovšem..., kde jako host se svou poezií vystoupí Mariana Staffenová a tentokráte v roli hudebníka Ondra Vlášek.

P O Z V Á N K A

Milana Brože a Galerie FR
na květnové

HOVORY, ovšem...
Hosté večera

Mariana Staffenová
básnířka
a
Ondra Vlášek
hudba

X X X

Hodnoty lidský se dlouhodobě i krátkodobě, 
respektive
s věkem a výškou hladinky v půllitru,
měněj.
...

Středa 25.května 2016 v 18.00 hodin
(jako vždy čekáme, až dojede autobus)

Dům česko-německého porozumění
Jablonec n.N. - Rýnovice

Těšíme se na setkání!

M.Brož 603 543 751 P.Laurin 732 551 425

http://hovoryovsem.blogspot.cz/



                                                        Tak ... nashle!!!

                                                                            Petra a Milan
HOVORY, ovšem...
Středa 25.května 16'
Začátek 18,00 hodin
Galerie FR – Dům česko-německého porozumění
Jablonec n.N. - Rýnovice
                                                                                        








Žádné komentáře:

Okomentovat