sobota 14. května 2016

ZAJIŠTĚNÝ KURVY

aneb  "...si připadám jako debil."

„Tak jsem zajistila ty kurvy!“ - na mě otevřenými dveřmi za zvuků rádia a hlasitého
KUNA - ilustrační foto
 vítacího štěkotu psa doléhá hlas manželky z předsíně, když se byla právě vrátila z města.

A je po klidu dopoledního kafe – mi bleskne hlavou: „Jaký kurvy … to zas nějaký vyšetřujete?“ - mi v tu chvíli vypadnou z hlavy ty roky, co je moje ředitelka hygieny okresu a naší domácnosti už na důchodě.

„No...ty jugoslávský, nééé...“ - je mi v tu ránu odpovědí.

„Jaký jugoslávský?“ -

Rádio řve, pes řve, manželka už řve taky, že zase nic nechápu: „No...dyť jedem do toho Chorvatska, ne?!“

A jó... „kuny“ - dochází mi, a připadám si jako debil.


PS.Autor je členem facebookové skupiny "Připadám si jako debil".


Žádné komentáře:

Okomentovat